Bank i jego klient

Każdy z nas wybierając się do banku liczy na to, że zostanie godziwie potraktowany i odpowiednio szybko obsłużony. Na podstawie takiego szczególnego traktowania klientów, tworzone są standardy świadczenia usług, a co za tym idzie całej obsługi klienta. Przynosi to niewątpliwie pożytek nie tylko samym bankom, ale przede wszystkim ich klientom. Większość banków zaczęło od zmiany struktury obsługi swych klientów. Wzorce, które zastosowano zaczerpnięto od innych instytucji obsługujących klientów. Nie koniecznie były to instytucje finansowe. Otóż wprowadzono dodatkowo stanowisko „kierownika sali obsługi klienta” czy też zwanego nieco inaczej, jak na przykład „kierownik oddziału operacyjnego banku”.

Samo nazewnictwo oczywiście nie jest tutaj, aż takie ważne. Najważniejsza jest przecież jego skuteczność. Ci właśnie kierownicy kładą szczególny nacisk na tzw. zarządzanie twórcze. Od kierowników stosujących wspomniany rodzaj zarządzania wymaga się z reguły umiejętności tzw. zarządzania równoległego. Polega ono na stosowaniu kilku podstawowych elementach: 1. dorównywać, a nawet wyprzedzać technikę bankową, przez co dążyć do wyprzedzania konkurencji, 2. ciągle rozwijać ofertę bankową z jednoczesną jej promocją, 3. konsekwentnie usprawniać obsługę klientów. Kilka lat temu ustalono, że bankowcy podczas obsługi klienta byli najczęściej zorientowani na zaspokajanie własnych potrzeb. Takie zachowania nie były wyrazem ich złej woli! Były natomiast spowodowane przede wszystkim brakiem „warsztatu” pracy bankowca. Miejmy jednak nadzieję, że to się zmieniło. A jeżeli nie to pozostaje nam mieć nadzieję, że obecnie zacznie się to zmieniać, bo przecież mamy dostęp do szerokich mediów i każdy z nas może się swobodnie kształcić. Dlatego również banki powinny iść z duchem czasu i dorównać swoim klientom aparycją i inteligencją. Wybierając się do banku liczymy na fachowa obsługę w naprawdę szybkim tempie. No i właśnie na podstawie, jakości obsługi klienta oceniamy bank, dlatego wszystkie banki powinny postawić, na jakość!

serwis finansowy art fakty cena panstwowa interwencja ryzyko i jego ocena ubezpieczenia na zycie kontrola k 2 art fakty k 2 handel dawniej merkantylizm za i przeciw metody ochrony rynku ochrona k 3 art fakty k 3 przemysl rozwijajacy sie smieciarze tasma na podeszwach internet jako sposob na zakupy dobry sklep internetowy k 4 art fakty k 4 zakladanie sklepu internetowego zarobki sklepow internetowych w jaki sposob mozemy w istocie sie wzbogacic mlodzi wyksztalceni bezrobotni oplacalnosc biznesu k 5 art fakty k 5 biznes dla osob wykluczonych spolecznie ekonomia zatrudniania sztuka robienia biznesu szkoly biznesu wybor kadry kierowniczej firmy k 6 art fakty k 6 grupy strategiczne grupy strategiczne a bariery mobilnosci bariery wejscia bariery mobilnosci zmiany barier mobilnosci k 7 art fakty k 7 bariery mobilnosci a tworzenie sie grup biznes plan najwazniejszy na poczatku kim sa liderzy biznesu finansowe abecadlo po co komu ekonomisci k 8 art fakty k 8 budzet domowy mini gospodarka we wlasnym domu akcje udzialy w firmach w rekach inwestorow konta bankowe jak wybrac najlepsze finanse czy swiat istnieje dzieki nim oferta pozyczek i kredytow k 9 art fakty k 9 pozyczka jedynym rozwiazaniem wplyw ubezpieczen na poczucie bezpieczenstwa wplyw ubezpieczen na zycie rodzinne ubezpieczenia rodzinne ubezpiecz swoja rodzine k 10 art fakty k 10 bezpieczenstwo bliskich czas ubezpieczyc najblizszych w trosce o bezpieczenstwo najblizszych gwarancja bezpieczenstwa najblizszych ubezpieczenia a zycie rodzinne k 11 art fakty k 11 poczucie bezpieczenstwa a ubezpieczenie otwarte konto oszczednosciowe czy wlasna lokata lokata konta konto oszczednosciowe jak zarzadzac pieniedzmi aby nie miec straty zakladanie samodzielnego konta dla dziecka k 12 art fakty k 12 znalezienie indywidualnego konta dla potomka programy przydatne w biznesie strony ze zleceniami analiza gdzie sie promowac k 13 art fakty k 13 ulotki firmowe konto w banku ksiegowosc biznes internetowy szeroka specjalizacja vs waska k 14 art fakty k 14 nazwa firmy teczki ofertowe ubezpieczenie na zycie zdobywanie lokalnego klienta szkolenia k 15 art fakty k 15 idealni pracownicy dom maklerski ksiegowosc komputerowa aromatyczny marketing system b2b k 16 art fakty k 16 promocja innowacyjnych projektow feng shui w biznesie spirala zadluzenia materialy budowlane a zwrot vat doradztwo personalne k 17 art fakty k 17 praca za granica nowy samochod i piekny dom bank i jego klient ciekawe opcje kredytowe kredyt hipoteczny k 18 art fakty k 18 akcje na gieldzie kapital finansowy sposob na bezrobocie praca idealna bezrobocie k 19 art fakty k 19 swoj wlasny biznes finanse domowe ofe pomysl na biznes trudna branza k 20 art fakty k 20 zrodla informacji finansowych inwestycje dotacje unijne prowadzenie firmy chwytliwy kierunek studiow